Jak se zbavit tuku kolem pasu – Zaručený spôsob

obezita

Pokud se chcete zbavit tuku, musíte podstoupit zejména změnu životosprávy a stravovánív kombinaci se změnou výdeje energie, čili pohybových aktivit. Nejčastěji lidé přemýšlejí, jak se zbavit tuku na břiše a bocích, hrudníku, zádech, kolenou, lýtkách, ale i na krku, prsou, rukou a samozřejmě na zadečku. Zatímco muži nejvíce přemýšlejí jak se zbavit břišního tuku, ženy zajímá i to, jak se zbavit tuku na nohou.

 

 

Nejprve je třeba vědět, jak se zbavit tuku v těle

V tomhle případě je třeba na úvod pochopit, že je důležité přizpůsobit metabolismus na spalování tuků. To znamená v praxi zejména omezit příjem tučných potravin a naopak nahradit je potravinami a látkami, které pomáhají odbourávat tuky. Taky je docela důležité nastartovat hned na úvod metabolismus, který pomůže přijaté kalorie a energii spálit a zabrání ukládání přebytečných látek v podobě tuku.

Na podporu metabolismu, ale taky obecně při hubnutí se využívá několik zásad pro zdravé hubnutí a zároveň zdravou optimalizaci hmotnosti. Následující zásady patří zároveň i mezi pravidla pro lepší životosprávu:

  • Jezte vícekrát za den, ale menší porce – svačina a desátá by měly být menší a složené například z jogurtu, ovoce nebo zeleniny a to v syrovém stavu
  • Snídaně je základ a neměly by být příliš tučné, ale zároveň s dostatečnou vlákninou a energetickou hodnotou
  • Pijte hodně a pravidelně, například již na úvod dne ještě před prvním jídlem se doporučuje citronová voda a pak během dne je nutné vypít alespoň 2 až 3 litry tekutin podle váhy
  • Důležité je se držet zásady, že přijímáme nízkotučné jídla, ale s důrazem na sacharidy i bílkoviny
  • Na oběd si dopřejte i více sacharidů, ale stejné množství bílkovin a také zeleninu
  • Večeře by měla být lehká s menším množstvím sacharidů a více bílkovinami, avšak zároveň ne příliš tlustá
  • Vyhýbejte se fast food jídlům, vysoce kalorickým jídlům a taktéž i slazeným nápojům
  • Důležité je začít se pohybovat – mít pravidelný pohyb jednak chůzí a začít se věnovat alespoň třikrát týdně icílenému cvičení v kombinaci silového a vytrvalostního tréninku; později se už můžete soustředit i na to, jak nabrat svaly a zbavit se tuku při cvičení pomocí intenzivnějšího tréninku

 

obezita

 

Jak se zbavit tuku kolem břicha a kolem pasu

Nejčastěji se lidé chtějí rychle zbavit tuku v oblasti břicha, ať už na spodním břiše nebo z horní části břicha. Bohužel, rychle to nepůjde a třeba se zaměřit na dvě věci – příjem a výdej energie. Co se týče příjmu, platí všechny zásady zmíněné výše, ale taky:

  • Nahraďte bílou rýži hnědou, bílé pečivo celozrnným
  • Žádné sladkosti, žádné přesolení, pepř jen v rozumném množství a když nevíte odmítnou koření, tak zkuste skořici nebo zázvor, které pomáhají i hubnutí
  • Mnoho ovoce a zeleniny a to ráno, na svačinu, na oběd, na svačinu i na večeři – prostě oxidanty, vitamíny a živiny potřebujete určitě
  • Pít, pít a pít – vodu, žádné energetické nápoje

 

No a jak se zbavit tuků na břiše cvičením? Samozřejmě, existuje několik mýtů, které neplatí tehdy, pokud chcete zhubnout z břicha. Zde je pár zásad, kterých byste se měli držet, pokud se chcete zbavit tuku z nejvíce viditelné partie těla:

  1. Úvodem je třeba zejména vytrvalostní činnosti jako je kolo nebo běh a třeba se zaměřit na střední tempo a vytrvalost alespoň 40 minut aktivity, protože prvních 20 minut se nespalují tuky, ale „zásobárna okamžité energie“, čili sacharidy
  2. Cvičte v zóně maximálního spalování tuků, což je obvykle od 65 do 75% maximální tepové frekvence
  3. Po určitém čase můžete zkusit vyšší intenzitu cvičení, přičemž již 10 minut velmi intenzivního cvičení stimuluje růstový hormon HGH, který efektivně snižuje množství tělesného tuku
  4. Neztrácejte veškerý čas pouze na kardio strojích, věnujte se i konkrétní břišnímu svalstvu – když už se podařilo množství tuku snížit, můžete přejít například na shyby a sklapovačky, které zajistí růst a zpevnění svalstva na úkor tuku

 

Dieta a jiné způsoby, jak se zbavit podkožního tuku

Na břiše ale taky z jiných částí těla, například kolem pasu nebo pod bradou, se dá zbavit tuku také pomocí jednoduchých dietních opatření. Nejde ani tak o nějaké redukční diety jako spíše o to, které potraviny jsou vhodné a které naopak nevhodné pro to, aby se zlepšil metabolismus a spalování tuků. Netřeba také zapomínat na to, že spalování již uložených tuků nejvíce podporuje pohyb, čili ten by se určitě neměl vynechat.

Některé potraviny obsahují například živiny, které potlačují lipázuslinivky břišní, čili snižují vstřebávání tuků do organismu. Jiné zas zvyšují energetické výdaje organismu nebo stimulují efektivnější a rychlejší spalování tuků, například antioxidanty s vysokým obsahem kvalitních živin podporují více spalování než ukládání tuků. Samozřejmě, nejrychleji se zbavit tuku na břiše pomůže kombinace jak stravování, tak pohybu a změny životosprávy. Zde je pár zajímavých potravin a dietních opatření:

 

  1. Rybí olej a Omega-3 mastní kyseliny – podporují pálení kalorií stimulací proteinových genů
  2. Aminokyseliny glycin a glutamin – nacházejí se v masu, vejcích a některých mléčných výrobcích se syrovátkovými bílkovinami
  3. Semena kmínu, sezamu, dýně nebo melounu mají vliv na zlepšení hladiny hormonů těle, což pomáhá lepšímu metabolismu
  4. Zelený čaj bez mléka a cukru – skvělý prostředek ke snížení již zmiňované lipázy, čili vstřebávání tuků
  5. Citronová voda – o citronové vodě se již hodně napsalo a citron je velmi dobrý pomocník nejen na imunitu, ale i pro hubnutí
  6. Grep – hořké složky obsažené v grepu způsobují podpoření trávicích šťáv po jídle a také to, že tuk se z potravy přímo spaluje a neukládá na nohou, hýždí a břiše
  7. V případě cvičení a tréninku pozor na cukr zvaný fruktóza – nachází se v ovoci a taky v potravinách ve formě glukózo-fruktozního sirupu a zpomaluje spalování tuků během cvičení i po něm

 

Jak se zbavit tuku na stehnech

Pokud přemýšlíte jak se zbavit tuku v oblasti nohou a stehen, existuje několik jednoduchých postupů, které mohou zároveň účinkovat i tehdy, pokud se chcete zbavit tuku na celém těle. Základem je kardiocvičení, čili třeba vyhledávat tuto zónu strojů ve fitness centrech. V přírodě jde o rychlou chůzi, vytrvalostní běh nebo cyklistiku. Účinné ale mohou být i dřepy, ale pozor na klouby a kolena.

Co se týče cvičení se zaměřením na spalování tuku ze stehen a lýtek, pomáhá také to, pokud máte zátěž při jízdě na kole nebo chůzi ne po rovině, ale do kopce. Díky terénu s velkým převýšením a jeho střídáním s rovinou dostávají zabrat tyto partie mnohem efektivněji a tím přichází k větší zátěži a lepšímu spalování tukových zásob z oblasti nohou, stehen a lýtek. Kromě toho, tímto způsobem se lépe nabírá kondice.

 

Přípravky na spalování tuků

Existuje také několik přípravků nebo doplňků výživy, které podporují spalování tuků efektivněji, například i co se týče podkožního tuku. V tomhle případě stojí například za zmínku známý Chilliburner a to jako tablety, které jsou speciálně připraveny tak, aby obsahovaly kapsaicin, který pomáhá lépe spalovat tuk díky svému termickému účinku a zvyšování teploty.

Zároveň v případě tohoto prípavku je upravena štiplavost tak, aby nezpůsobil dráždění trávicího traktu. Kromě toho existují i jiné formy, například zeštíhlovací a anticelulitidní krémy, které mohou nějaký ten centimetr na nejvíce problémové partii ubrat, ale to je již individuální u každého člověka. Na zrychlení metabolismu tuků je zas určen například speciální přípravek Oxotrin, případně existují i spalovače tuků, jako například tablety či prášek značky Weider. Výběr je tedy poměrně široký, ale jde spíše o doplňky jako o jediný způsob.

 

 

 


Jak se zbavit tuku kolem pasu – Zaručený spôsob 5.00/5 (100.00%) 1

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *