Ketodiet

ketodiet

Koncept KetoDiet je založený na tzv. „proteinovém šetřícím modifikovaném postu“, který laicky překládáme jako princip sníženého příjmu sacharidů a tuků za současného navýšení konzumace bílkovin. Tělu se tedy zamezí přístup k primárnímu zdroji energie (cukry a škroby) a nastává spalování uložených zásob tuků. Následně se spustí tzv. ketóza, kdy lidské tělo nepociťuje hlad a potřebu jídla. Během ketózy se produkují ketolátky, které se odplavují močí z těla ven. Přítomnost ketonů můžete zajistit pomocí indikačního papírku.

 

zobrazit důležité info o produktu

 

Na čem si zakladá?

KetoDiet je česká značka, která se pohybuje v oblasti proteinových/bílkovinových diet. Základem této diety jsou Keto produkty, které tvoří váš jídelníček. Uživatel diety má na výběr z proteinových jídel a nápojů ve více než 10ti příchutích podle vlastní volby (např. vanilka, jahoda, banán, višeň, kokos, oříšky, hruška…) dále si může zakoupit proteinové omelety, kaše a tyčinky. Tyto pokrmy obsahují méně cukrů a tuků, ale naopak mají zvýšenou hladinu bílkovin s přidanými vitamíny a Omega 3 a 6 mastnými kyselinami.

Během diety musíte dodržovat také pravidelný jídelníček, který se skládá z 5ti porcií denně, kombinují se Keto produkty se vybranými potravinami podle fáze hubnutí, ve které zrovna setrváváte. Hubnutí probíhá ve 3 fázích, jejichž hlavní rozdíl spočívá v poměrech Keto pokrmů k ostatnímu jídlu. Poměr těchto pokrmů se určuje podle hmotnosti člověka.

 

ketodiet

 

Jaké jsou fáze diety?

Za nejrychlejší fáze považujeme 1. fáze, kterou se začíná proces hubnutí prostřednictvím ketózy. Konzumujeme 5-krát denně, zmiňované proteinové Keto pokrmy, které v dalších fázích nahrazujeme běžnými pokrmy, které jsou bohaté na bílkoviny. Začíná tak období bez pečiva, cereálií, ovoce, džusu, brambor, rýže a většiny mléčných výrobků dohromady se slazenými nápoji.

Stabilizační 2. fáze připravuje organismums na návrat ke komplexnímu stravování. Uživatel diety jí 4x denně Keto pokrm, může si dovolit přidat 1 běžné jídlo s dostatečným obsahem proteinů. Běžným jídlem se rozumí například kuřecí, hovězí, telecí či vepřové maso, také ryby, tofu nebo vajíčka.

Ustálení hmotnosti se dostaví ve 3. fázy, kterou nazýváme tzv. přechodovou fázi ke stravovacím návykům. Poslední fázi diety není radno podceňovat, protože hraje důležitou úlohu v opětovném zpracování obvyklých cukrů zastoupených ve stravě. Předpřipravené pokrmy konzumujeme 2x denně, přičemž až 3 jídla denně tvoří klasické pokrmy. Kromě povolených potravin z 2. fáze, řadíme do pokrmů také jogurt, sojové maso a další druhy sýra.

 

Jak dlouho dietu držíme?

Doba KetoDiety je individuální, závisí totiž na požadované váze, které chceme dosáhnout. Pokud se redukce hmotnosti pohybuje okolo 8 kg, každou fázy držíme asi 2 týdny, takže celý program KetoDiet bude mít 6 týdnů. Pokud zvolíme třítýdenní fázy, můžeme se dostat na zhubnutí až 15 kilogramů. Více než 15ti kg úbytek váhy se vypočítává na 4 týdny jedné fáze, celkem tedy program prodloužíme na 12 týdnů.

 

Recepty KetoDiet

Na výběr máte z různých receptů, ať už jde o tvarohové LowCarb cookies, mandlové pusinky s příchutí oříšků, anebo kuřecí maso na indický způsob s kurkumou. Podle těchto receptů si můžete každodenně vařit stravu bohatou na bílkoviny. Chřest, brokolice a další zelenina tvoří základ těchto receptů. Najdete mezi nimi recepty vhodné i pro všechny fázy Ketodiety.

 

Názory lidí, kteří KetoDiet zkusili

Finančně náročná diata, jejíž pokrmy nejsou zdaleka chutné. Zprávy o „nechutné“ umělé pachuti v ústech způsobená koktejly straší uživatele na všech fórách a diskuzích. Nejčastěji se objevují příspěvky s nabídkou na prodej nevyužitých produktů.

I přesto platí, že Ketodiet opravdu funguje a úbytku hmotnosti se dočkáte. Otázkou ovšem je, zda si dokážete nově získanou hmotnost udržet i po navrácení se k běžné stravě. Zároveň stejně jako u jiných proteinových diet hrozí to, že tělo nebude mít dostatek vitamínů, vlákniny a antioxidantů. Zdravotní problémy se u každého můžou projevit různě, ve větší anebo menší míře. Jisté je však to, že váš žaludek a trávicí systém si bude vše pamatovat a dlouho se bude muset vzpamatovávat.

 

Podívat se na zkušenosti ostatních

 

 


Ketodiet 3.48/5 (69.66%) 29

4 Comments

  1. nena napsal:

    A kde jsou teda ty názory lidí, kteří KetoDiet zkusili? :)Já tedy s KetoDiet zkušenost mám, a jen a jen dobrou. Měla jsem program na 2 měsíce a dolů jsem dala 10 kg, váhu si od té doby (půl roku) držím. Musím říct, že je to perfektní start, naučila jsem se jíst pravidelně, také dostatečně pít. Jídla KetoDiet mi chutnaly, nejvíc asi kaše Ale třeba i tyčky si i ted vezmu ráda s sebou na výlet. Určitě můžu doporučit!

  2. Kamka napsal:

    Já tedy s KetoDiet zkušenost mám, a jen a jen dobrou. Měla jsem program na 2 měsíce a dolů jsem dala 10 kg, váhu si od té doby (půl roku) držím. Musím říct, že je to perfektní start, naučila jsem se jíst pravidelně, také dostatečně pít. Jídla KetoDiet mi chutnaly, nejvíc asi kaše Ale třeba i tyčky si i ted vezmu ráda s sebou na výlet. Určitě můžu doporučit!

  3. Lucius napsal:

    Keto dieta v zahranici neni o koktejlech a velkem mnozstvi bilkovin ale o zvysene konzumaci !tuku!, tedy 75% tuku, 15-20% bilkovin a 5-10% carbs v jidle v prirodnim slozeni za den, obcas Whey Protein ale to maximalne 30g naden. Sama jsem ji zacala a jde o to, nahodit nas organismus zpet na spalovani tuku a ne cukru… ja nevim, o cem je Keto dieta v Cechach, ale vyhledejte si informace na originalnich a duveryhodnych strankach.

  4. Lucius napsal:

    Pro rypaly, mam Keto dietu primo od trenera a vyzivoveho poradce, ktery ma s touto dietou zkusenosti a ma info primo od zdroje. A kdyz jsem hledala informace tak v Cechach a zahranici je to absolutne o necem jinem- tuky a zase jen tuky, to je oc tu bezi!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *